Nails Vs. Nails #4

image1

Het was weer mijn beurt om te kiezen en laat dat nou net in een zonnige week geweest zijn. Doordat het zonnetje zo mooi scheen heb ik gekozen voor het thema: Zee. Nu niet heel toepasselijk meer, tenzij je ergens in een mooi oord op vakantie bent! Zelf ben ik gek op de zee en dit leek me dan ook een leuk thema. 🙂

image2

Kirsten:

Het is alweer de vierde Nails vs. Nails die ik met Kim maak, en deze maand koos zij als thema “zee”. Een leuk thema waar je veel kanten mee op kan! Ik had dan ook zo veel leuke ideeën in mijn hoofd van onder andere een zonsondergang aan zee of een zeemeerminnen patroon, maar dat leek in mijn hoofd toch allemaal wat makkelijker dan het daadwerkelijk was! Ik heb daarom gekozen voor een French manicure met een accentnagel die de bodem van de zee voor moet stellen, en op mijn middelvinger heb ik nog wat glitters en micro parels geplakt. Gewoon omdat ik gek ben op alles wat glinstert 😉 De witte stippen op mijn wijsvinger en pink moeten belletjes voorstellen, die heb ik met acrylverf en water gemaakt.

image1

Wat een prachtige nail art weer! Ik heb het er vaker met Kirsten over gehad hoe glitters en steentjes een nail art kunnen maken en kraken, maar ook nu is die er zeker weer mee gemaakt! Ook de bellen vind ik erg mooi gelukt. Ik ben iedere keer weer verbaasd over de creatieve nail arts van Kirsten!! Wil je meer prachtige creaties zien? Klik dan hier.

20150726_160750_resized (450x800)

En dan nu weer mijn creatie. Ik heb verschillende creaties door mijn hoofd gehad. Zo wilde ik eigenlijk een zeemeerminnen nail art maken met van die mooie studs en steentjes. Die nail art combinaties vind ik altijd prachtig met zo’n schelp stud! Helaas had ik die niet in mijn bezit en ben ik toen gegaan voor deze water spotted nail art. Het ziet er uit als de branding van de zee. Ik twijfelde of ik de zeester zou toevoegen, maar ik vind het wel een leuke toevoeging geworden! De nail art vind ik uiteindelijk erg leuk geworden en ik baal een beetje dat die dezelfde dag er alweer af moest. Helaas pindakaas. Gelukkig is de nail art niet heel erg moeilijk om te maken en kan ik deze dus zo weer maken! 🙂

20150726_160742_resized

Welke nail art wil jij wel eens maken?

Geef een reactie

