Nails Vs. Nails #5

image1

Dit keer was Kirsten weer aan de beurt om haar gedachten op gang te brengen en een leuk thema te kiezen voor deze maand! Het thema voor de 5e Nails Vs. Nails is geworden: Back to school. Een thema wat wel heel erg toepasselijk is voor deze tijd van het jaar natuurlijk. Ben jij benieuwd naar de creaties van deze maand? Kijk snel verder. 🙂

unnamed

Kirsten: ‘We zijn een dagje te laat (oeps!), maar het is weer tijd voor de maandelijkse nails vs. nails met Kim, en deze maand mocht ik het thema kiezen. Omdat de scholen allemaal weer begonnen zijn (of op het punt staan om te beginnen) vond ik “Back To School” wel een toepasselijk thema. Ik heb een nail art design gemaakt met typische schoolartikelen zoals een potlood, een schoolbord en een schrift. Ik vond het leuk om te maken en ik ben ook wel tevreden met het resultaat. Al heb ik wel een beetje vals gespeeld met de woordjes “lame” en “nope” op mijn ringvinger. Dat zijn namelijk Fatjunkie nail tattoos…Maar de rest heb ik wel eerlijk zelf getekend hoor! Ik ben benieuwd wat ons volgende thema gaat worden… :)’

adfg

Wat maakt Kirsten keer op keer toch weer mooie foto’s! De nail art is hoewel ik zelf niet op zo’n nail art design zat te springen toch weer erg mooi geworden! Iedere keer ben ik weer verast over de creatieve nail arts van Kirsten, ik denk dat ik maar een keer op les ga bij Kirsten hihi! Ik vond de tekst inderdaad erg netjes, lees ik dat het tattoos zijn hihi, slim. 🙂

20150901_201415

Dit keer heb ik iets gemaakt, waarbij je wel een beetje moet omdenken betreft het thema. Ik zocht wat nail art creaties op met het thema back to school en vond er vooral de standaard nail art creaties. Ik vind ze er leuk uitzien, maar had zelf niet de behoefte om zo’n nail art te maken. Doordat ik sinds deze week ook weer back to school ben en maandag op een nieuwe stage ben begonnen, is het artikel wat later online. Ik had me totaal vergist in hoe druk ik het had en ik vloog van mijn stage, naar de kapper en vervolgens naar een vriendin waar ik die nacht zou logeren om de volgende dag vanuit daar naar school te gaan voor de hele dag. Oeps.
20150901_201816
Mijn nail art past wel bij een nieuw schooljaar door de felle kleuren, een nieuwe frisse start! Zo zie je maar: Er zijn vele wegen die naar Rome leiden oftewel naar het thema van de maand hihi. Ik vind het erg leuk om een nail art te maken in een thema, maar deze keer zat het er net wat minder in. Volgende keer beter!
Ben jij ook weer ‘back to school?
One thought on “Nails Vs. Nails #5

Geef een reactie

