Blog makeover – Trade4bloggers

20150118_144024

Het is een gewone vrijdag middag terwijl ik wat door Twitter scroll. Opeens zie ik een tweet voorbij komen van Trade4bloggers over een winactie met de naam: Blog makeover. Ik moest van mezelf even een kijkje nemen over wat het allemaal te betekenen had. Toen ik het las dacht ik: Dit is mijn kans!

Ik ben nu ongeveer 2 jaar aan het blogen. Zou je het eigenlijk wel zo kunnen noemen? Ik probeer het in ieder geval! Ik vind het echt ontzettend leuk om foto’s te maken op verschillende manieren en hier dan een tekst bij de schrijven. Elke keer als er een artikel online komt ben ik weer trots op het resultaat. Ik probeer steeds een structuur aan te brengen in het plaatsen van mijn artikelen, maar het wil maar niet lukken. Ik ben niet tevreden met hoe mijn blog eruit ziet en ik zou erg graag een .nl blog hebben. Regelmatig zoek ik uit hoe het allemaal werkt, maar omdat ik niet zo’n held ben met computers durfde ik de stap steeds niet te nemen en ook nu niet. Het werkt voor mij niet echt motiverent als ik niet tevreden ben met de looks en structuur van mijn blog. Het zou voor mij echt een hele mooie kans zijn om mijn blog een makeover te laten ondergaan, omdat ik hierdoor kan ervaren hoe het is om tevreden zijn met hoe mijn blog eruit ziet. Dit is dan ook een stimulans om harder aan mijn blog te werken en deze te onderhouden. Hierdoor zal ik ook succes ervaren, doordat je er zelf trots op bent. Op dit moment weet nog lang niet iedereen uit mijn eigen omgeving dat ik blog, ik zeg altijd maar dat het niet zo veel voorsteld, omdat ik niet heel erg trots ben op het totaalplaatje. Ik weet zeker dat wanneer mijn blog er kwalitatief beter uitziet ik het niet zo voor mezelf houd en het meer de wereld in breng. Ook wordt er dan samen de stap genomen in het overplaatsen naar blog met eigen url en dan leer ik hier weer van. Ik wil mij erg graag meer en meer ontwikkelen op het gebied van foto’s maken, artikelen schrijven, maar ook in het contacten van andere bloggers, bedrijven en mijn sociale ik ontdekken. Ik wil mijn passie over nagels, bakken en andere echte meidendingen delen met iedereen en ervoor zorgen dat anderen net zo enthousiast worden als ik! Ik wil dat ik trots kan zijn op de resultaten die ik bereik, zoals de leuke interactie met lieve bezoekers. Wat is het een bijzonder en leuk wereldje, het blogwereldje! ♥

20150828_184147

Ik nomineer nog 3 bloggers om ook kans te maken namelijk lieve:
Kirsten van http://onceuponablog.nl/
Fabiënne van http://www.dutchfashioncafe.nl/
Maaike van http://bymaaikelena.com/

Liefs, Kim

Geef een reactie

