Nails VS. Nails #6

image1

Deze maand was het weer aan mij om een leuk thema te bedenken. Na een tijdje denken was ik eruit en koos ik voor het thema dierenprint. Hoe leuke nail art creaties kun je maken met panterprintjes, zebraprintjes en ga zo maar door?! Ik heb het deze week mezelf niet al te moeilijk gemaakt. Kijk je mee?

image1

Kirsten:

Deze maand mocht Kim het thema weer kiezen, en zij koos voor “Dierenprint”. Ik dacht gelijk aan al die leuke tijger- en zebraprintjes waar ik uit kon gaan kiezen, maar eigenlijk wilde ik geen standaard dierenprint design maken. Ik had nog een mooie grijze nagellak liggen met een magneet erbij (om er een leuk patroon in de maken), en ik besloot deze te gebruiken. De kleur en het printje deden mij denken aan een olifantenhuid, vandaar het olifantje op mijn ringvinger. Het is een simpel design, maar ik vind hem uiteindelijk wel leuk geworden!

Keer op keer verbaasd Kirsten mij weer met de creatieve creaties! Iedere keer verzint ze weer wat leuks waar ik nooit aan gedacht zou hebben. Ook leuk om weer eens een magneet nail art te zien! Zelf heb ik dat nooit gebruikt of gekocht en hier zou ik dus nooit op gekomen zijn. Well done!

PicsArt_1443432330791

Zoals ik al zei heb ik mijn nail art rustig gehouden. Ik wist al wel dat ik graag iets met een leuk panterprintje wilde doen en al snel kwamen er vele ideeën in mij op, maar toch heb ik voor een simpele variant gekozen met prachtige kleuren al zeg ik het zelf! Een leuke stud erbij voor net wat extra’s en klaar. Het resultaat vind ik leuk geworden, maar nu ik die van Kirsten zie denk ik wauw ik moet echt breder gaan denken hihi. Ik ben benieuwd wat Kirsten gaat kiezen als volgende thema!

PicsArt_1443432065490Ben jij gek op dierenprintjes?

3 thoughts on “Nails VS. Nails #6

Geef een reactie

