Shoplog + Gekregen

Vandaag een heb ik een shoplog met een aantal dingen die ik af en toe tussendoor heb gekocht in de zomermaanden, maar nooit heb laten zien in een artikel. Toch vind ik het leuk om deze aankopen te delen! Ook heb ik een aantal cadeautjes gekregen die ik graag laat zien. De prijzen staan er in dit artikel niet bij, omdat ik veel een hele tijd geleden kocht heb met bijvoorbeeld korting en daardoor de precieze prijs niet meer weet. 🙂

Laten we beginnen met de dingen die ik gekocht heb! In augustus ben ik op vakantie geweest naar Italië en daar heb ik 5 prachtige Kiko nagellakjes gekocht. Een hele tijd had ik al geen nagellak meer gekocht, maar nu er ook nog korting bij zat en de lakjes zo’n mooie kleuren hadden kon ik ze niet in de schappen laten liggen hihi. De kleuren die ik kocht zijn van links naar rechts: 530, 531, 389, 504, 488. Love it! Ik ben nu al fan van Kiko!

20150808_182834

Niet alleen heb ik nieuwe nagellak gekocht, maar ook vond ik het heel erg nodig om nieuwe gellak kleuren te kopen, haha. Ik had een back-up nodig van een hele mooie rode kleur en wilde nog graag een donkerblauwe en glitters. Ook kocht ik meteen een back-up van de base- en topcoat. Verder kocht ik ook nog buffervijlen en finishing wipe, maar dat is niet zo interessant om op de foto te zetten verder. De kleuren die ik heb gekocht zijn van links naar rechts: Italy silver (Een mooie zilveren glitter.), Sao paulo pink (Een neon roze.), Bali blue (Een donkerblauwe.), Base- en topcoat en als laatste de back-up van Miami red.

florence voorkant

Toen ik eind augustus in Amsterdam was moest ik even naar de Lush, doordat mijn gezichtsreiniger zo goed als op was. De reiniger Let the good times roll doet mijn gezicht echt goed en vandaar dat ik er weer eentje wilde kopen.

let the good times roll

Ook kocht ik in Amsterdam nog een heerlijke grote pot body crème van Rituals in de geur Honey Touch. Mmmmmm. Deze crème is heel erg luchtig en ruikt echt heerlijk! Ik heb er echt een nieuw favoriet merk bij!

Deze oorbellen kocht ik voor ik op vakantie ging, omdat ik het wel erg leuk vond voor op vakantie zo’n gekleurde oorbellen. De zilveren vond ik ook erg leuk en die kocht ik dus ook, deze draag ik erg vaak naar stage en school. Like! De oorbellen komen van de Kruidvat.oorbellenOp de foto van dit artikel staat ook een heerlijke parfum afgebeeld. Deze wilde ik al een tijdje, maar steeds kocht ik het geurtje toch maar niet, tot nu! De parfum is van DKNY.

Dan komen we nu bij de cadeautjes! Mijn zusje is met school naar Londen geweest en heeft voor mij 3 body butters van The Body Shop gekocht in de geur aardbei. Yum! Het zijn 3 kleintjes van 100 ml wat heel fijn is, omdat je dan niet zo lang met 1 grote pot doet. Ook kreeg ik van mijn zusje een sleutelhanger met zo’n rode dubbeldekker bus eraan. Bedankt! ♥

Mijn moeder was een paar dagen weg met vriendinnen en kwam thuis met een heerlijke cadeauset van Rituals. Sinds een tijdje heeft mijn moeder het merk ontdekt en is ze helemaal fan, net als mij haha! Ik kende het merk altijd wel, maar kocht er nooit wat. De set bestaat uit een doucheschuim, scrub en een luchtige body crème. De geur is echt heerlijk! Bedankt mam! ♥

Heb jij veel gekocht in de zomerperiode?

3 thoughts on “Shoplog + Gekregen

Geef een reactie

