Review – IBD JustGel Titanium Dream

12189773_859801207468126_5076012581264743564_n

Vandaag een review over een hele mooie gellak die ik een tijdje terug mocht uitkiezen van de wegshop Nailproduct. Ik zocht een mooi kleurtje uit en het testen kon beginnen. Om een goed beeld te krijgen heb ik de gellak 2 weken gedragen, dit vind ik namelijk een minimale houdbaarheid voor een gellak.

“IBD  JustGel is perfect voor een hoogglans kleur zonder afbladderen. Deze 100% pure gel formule draagt als een klassieke gel en brengt aan als een nagellak. Geniet van een rijkere kleur die snel uithardt onder LED of UV licht.”

ibd net gezet schaduwibd net gezet zon

Deze gellak van IBD in de kleur Titanium Dream heeft een donker grijze/antraciet grijze kleur met heel erg veel glitters die in de zon verschillende kleuren hebben. Deze kleur is dan ook erg geschikt voor de aankomende feestdagen! De kleur is erg draagbaar en heeft een erg mooie glans.

Een minpuntje aan deze gellak is dat deze ontzettend dun is. De gel liep erg snel in de nagelriemen en tussen de nagel en de huid in, waardoor het er wat minder mooi uit kwam te zien. Ook was de kleur erg moeilijk dekkend te krijgen, door de dunne substantie. Ik heb op deze foto drie lagen op, waardoor de gellak een wat dikkere laag is geworden. Wanneer ik per strijkje gellak op de nagel het kwastje helemaal opnieuw in het potje stopte en even wat schudde kwam er wat meer kleur af, wanneer ik dit niet deed leek het op een topcoat. Jammer, van zo’n prachtige kleur.

ibd review na 2 weken ibd

Op de bovenstaande foto’s is te zien hoe de gellak er nog opzat na 2 weken gedragen te hebben. Ik heb in deze twee weken niet rustig aan gedaan, maar gewoon gewerkt, gepoetst etc. Zoals je ziet zit de gellak er nog prachtig op. Alleen bij de ringvinger is er bij de nagelriem wat af, omdat ik me er een beetje aan stoorde dat het er ingelopen was. Ik kreeg veel complimenten over de kleur. en ben zeer te spreken over de houdbaarheid! Er is nog geen chip te bekennen en de gellak zat toen ik het eraf wilde halen nog muurvast. Daar word ik blij van!

Al met al zitten er meer pluspunten aan de IBD gellak dan minpunten. Ik ga deze gellak regelmatig gebruiken om te kijken of het misschien veranderd qua uitlopen. Wanneer dit is zal ik hier zeker een update over plaatsen.

Deze IBD Justgel Titanium Dream gellak is te koop op de webshop van Nailproduct en kost €19.95 euro exclusief BTW voor 14 ml.

Ben jij ook zo gek op gellak?

2 thoughts on “Review – IBD JustGel Titanium Dream

  1. Het lijkt me aan de hand hoe je het beschrijft dat deze eens heel goed geschud moet worden. Wist je dat hier zelfs al apparaatjes voor bestaan? 😊
    Mooie kleur!

Geef een reactie

